onsdag 8 juli 2009

Panduro Hobby på besök!

Idag såg det inte riktigt ut som vanligt i vårt växthus; det har nämligen fotograferats en prinsessdukning till en av Panduro Hobbys broschyrer där ute. Stitch tyckte, som vanligt, att han var en viktigt del av det hela, det händer inte något här hemma som går honom förbi..;)!!
Jag kunde så klart inte hålla mig borta med min kamera när Fredrik, Ullis och Camilla var i full gång bland mina gurk- och tomatplantor!
Här ett litet utsnitt av deras söta dukning!!

I morgon kommer Fredrik och Camilla igen, det var visst något inför julen som behövde en Shabby Chic miljö och det har vi ju lite var stans här på gården! Förhoppningsvis kan jag bjuda på en liten, liten glimt av julen 2009 à la Panduro redan i morgon!

Njut av kvällen!
kram Therese

5 kommentarer:

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

jisses så skoj och spännande:) Kram

Jenny Oak Fae sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kristall & Pynt sa...

Vad kul!
Kram Sofia

LantlivsAnette sa...

Wiieee vad roligt, tänk att de fotar hos dig..ojj så underbart, deras kataloger är ju såå fina, och nu blir de ju ännu mer fina då de har fotat hemma hos dig !!
Kraaam Anette

Lisa Marklund sa...

Så spännande, ska bli kul att få en förhandstitt på julestämningen :-)
Kram Lisa