onsdag 7 april 2010

Efter påsk kommver VAB



Oj, så skönt det var med påskledighet!! Vi hade turen och få Densie att ta hand om butiken här hela helgen så jag kunde få lite ledigt. Massor av besökare och många dessutom långväga, har jag fått mig rapporterats om - kul, det värmer sååå!!!



Redan i söndags när vi var på besök i Osby var Victor hängig så arbetsveckan började med VAB för min del. Tack och lov att barnen är så pass gamla så jag kan "smita emellan" och jobba lite i alla fall. Ett antal gånger hamnade vi ändå i soffan för mys och gos vilket är så härligt. Snart är han så stor att han inte vill mysa med oss längre!!

Har hunnit med en del fotografering mellan varven av de senaste nyheterna. På bilden högst upp syns till och med vår lilla linslus Pipen Blixten högst upp i högra hörnet. Han hade lite svårt att förstå vad jag höll på med tidigare idag...;)!

Må så gott!
kram Therese

1 kommentar:

Eva sa...

Även jag hade tänkt besöka dig, men vi hade lite annat att hinna med... hehe.... Nu är vi dock i fas med det mesta - så någon gång under våren kommer jag ut!

Ha det jättebra!
Kram Eva