söndag 12 september 2010

Trött helg...




God morgon allesammans!

Sitter just nu med en god kopp kaffe och njuter av stillheten och solen som lyser utanför...

Senaste veckorna har varit lite upp- och ner här. Vi tog ett lite större beslut i somras om att lägga över vår hemsida till ett hyrbutiksalternativ för vi kände att den tekniska utvecklingen går så fort framåt och det skulle bli alldeles för kostsamt att fortsätta utveckla vår egen sida.

Sagt och gjort, för 3 veckor sedan ägde flytten rum och så klart, lite strul och problem ingick i kalkylen men inte SÅ MYCKET strul och problem som vi har haft... Jag har i princip jobbat dygnets alla vakna timmar med korrigeringar, hittat buggar, diskuterat med leverantören, kompletterat och dividerat. = Jag har faktiskt varit lite matt i kroppen denna helg, nu fungerar sidan skapligt och jag har kunnat koppla av och då kommer alla tröttheten.

Jag skall dock ta mig en tidig tur till IKEA innan "alla andra" hinner dit, skall bl a köpa bokstöd så jag kan strukturera upp alla skyltar vi har i lager just nu. De är inte så duktiga på att stå fint bredvid varandra i lagerhyllorna...

Njut av söndagen!
kram Therese

4 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

låter inte kul med allt strul...låter dock roligt med IKEA...kramis semlan

Nyanser av vitt sa...

Hej
Fy vad tråkigt med allt strul. Hoppas du hann till Ikea innan alla andra.
Kram Agneta

Unknown sa...

Hej

Vad tråkigt med strul.
Men roligare med IKEA.
Ha det bra

Kram

Sirpa sa...

Strul är aldrig roligt!
IKEA - Paradiset!
Har en skön söndagkväll!
Kram Sirpa