söndag 7 augusti 2011

Mysdag



Idag är det semester för mig, jag ska vara ledig hela veckan, tjoho!!

Värsta sommarruschen har lagt sig och Ulrika kommer tillbaka från sin semester i morgon så nu kan jag vara ledig en vecka!!

Idag ska Filippa och jag ta en tur till Nova i Lund, vi har regn, som vanligt denna sommar, och det är bara vi tjejer som ska iväg - mysigt!! Vi ska se om vi inte kan hitta en ny skolväska till henne idag, den 17:e börjar hon på Kunskapsskolan i Trelleborg så då är det lite obligatoriskt med ny väska. Hon har absolut inga sedan tidigare...;)!!

Fika blir det så klart också, som tur är finns det ett E H även på Nova!!

Ha en skön söndag alla!

Kram Therese

2 kommentarer:

freddesvitahem sa...

Hoppas fyndet på mysdagen blev lyckad..?
Klart en ny skolväska känns obligatorisk..
Njut av din ledighet.
Kram Fredde

Anonym sa...

Så kul att Filippa ska gå på Kunskapsskolan. Har min dotter där och min son har precis slutat 9.an. Hoppas hon blir lika nöjd som mina barn (de går/gick också i Tbg)! Tänkte köra förbi Haglösa till helgen. Hoppas du har öppet = )
Kram K