fredag 17 augusti 2012

Tusen trädgårdar


I söndags eftermiddag smet jag iväg efter 2:a dagen av vår lagerrensning, för att tanka energi. Augusti är en tuff månad arbetsmässigt då turistsäsongen fortfarande är i full gång och min lilla personal ska ha semester. Nåväl, en tur till Karnagården borta i Mellanköpinge, som denna dag var "öppen" för visning i Tusen trädgårdar, hjälpte mig på traven...;)!!


Jag visste att gården fick nya ägare för 4-5 år sedan och varje gång vi har kört förbi (vår smitväg går förbi där när vi bl a ska till Smyge) och jag har sett att de jobbat väldigt mycket med både byggnader och trädgård. Men vilken fantastisk oas trädgården var!! Massor med rum och partier med både damm, fontäner, hängmattor, pool och vackra planteringar så klart!!

I helgen ska jag vara ledig, Anki sköter butiken i morgon lördag och ska fortsätta fira lillbror i huset som idag fyller 10 år!!

Njut av helgen!
Kram Therese

Inga kommentarer: