lördag 16 januari 2010

Helg igen...

Så skönt med helg igen!! Halva januari har redan passerat och snart har vi faktiskt våren här, bara lite drygt någon månad dit!!!

Idag ska vi åka in till Malmö och se Disney on Ice tillsammans med min mamma och barnens ena kusin. Efter det är det snabbt ner till Smyge då lillkusinen fyller 3 år idag också och äta smörgåstårta.

I torsdags tog jag med mig tjejerna på kontoret till ett dagspa nere i Trelleborg. Innan jul hade vi ingen "personalaktivitet" utan jag valde att flytta fram den till här i januari då tempot inte är lika hysteriskt. Efter det åkte vi över till Ängavallen och åt en fantastiskt god middag där.

Så, nu är julbestyren över, både på kontoret och här hemma, de sista tomtarna och änglarna skall få åka upp på vinden idag!!

Njut av helgen!
kram Therese

7 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

God morgon Therese!!!
Du behöver inte fler personal till kontoret:):)???
Låter helt underbart att bli bortskämd av sin chef på det viset och det kommer ge dig mycket härlig kreativitet och arbetslust tillbaks.., härligt!

Låter som en härlig lördag med underhållning och gó mad..., jo man tackar!
Hoppas hela din helg blir lååång och sköööön!
Kramar till dig
Marianne

Shabbycharm sa...

Hei... Gud va jag har saknad er alla,det er så skönt å va tilbaka i blogglandia,men föler jag har missad så mycke,trenger nok litt tid å gå igjenom alla fina bloggar.
Tror inte du har fått mitt mail ang friserna, men nu er det for sent,ser du har solgt dom...jaja mitt fel...eller datorn..hehe
Ha en trevlig helg.
kram bellla

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men så härligt det lät! Ja jag säger detsamma.... *fniss* behöver du ingen mer personal ;)

Ja visst är det skönt då man nu har tomtarna på loftet =)

Ha det så gott!

Kram Anita

Viola sa...

Här har det snöat igen och mer ska det komma imorgon, den här vintern kommer man inte att glömma i första taget, gissa om tiden bara rusar iväg, i dag startade renoveringen med gårdsbutiken, hej och hå...kramen

Helen sa...

Hej!
Visst är det härligt att våren så sakteliga är gång. Din personal måste älska dig. Mycket bättre att ge dem en upplevelse än en pryl tycker jag och säkert de också.
Kram/Helen

Sköna o Gröna Ting sa...

Tjo flöjt..., då hade jag behövt klämma i mig åtta koppar kamomillte om dagen, har nämligen tio härliga kilo som etsat sig fast lite både här och där:):).., eller rättare sagt:(:(!

Fridas gård.., jag har ju hört så mycket gott om dig och din butik genom åren.
Du känner ju Stina på Ib Laursen väl.., om jag nu inte blandar ihopa allting (jag är ganska rörig i knoppen vettu).
Är jag helt ude och snurrar om jag tror att din butik ligger i Trelleborg????
Får väl undersöka saken närmre vid min nästa tur till Skåne!

I vilket fall som..., underbar blogg som ger mig så sablans mycket energi.., vi tackar och bugar för detta!!!
Ha en fortsatt skön tisdag och ta väl hand om dig
Kram kram
Marianne

Fånga dagen sa...

Hej och tack för titten på en trevlig blogg. Nej i år var det inte lätt att slänga ut julen, julstämning har vi ju inte haft på flera år så i år kom den med all snö och kyla.
Jag återkommer till din blogg.
Ha en fin dag
Kram Lena