torsdag 20 januari 2011

På resande fot...




Så, nu är barnen fixade och klara. Filippa var öm i munnen ett par dagar och Victor hade bråttom till BR för att köpa sina kompensationspresenter - ännu mer lego!!

Stackars katten har dock inte kommit till veterinären än, hon har fortfarande skräck för kattburen. Smörjer hennes sår så blir de förhoppningsvis bra snart.

I kväll ger jag mig iväg på resande fot; börjar med en tur neråt Europa för att träffa några leverantörer i morgon, hem om i morgon kväll för att tidigt lördag morgon åka till Stockholm och gå på mässa hela helgen. Anders frågade nyss om jag "var redo", tja, redo för shopping är man väl alltid...;)!!!

Just det, vi har satt ner massor med varor och lagt dem i kategorin Extrapris på hemsidan - många tillfällen till fynd!!

Ovan sjal har jag just packat ner i min resväska, perfekt att piffa upp en enkel blus med!!

Kram Therese

2 kommentarer:

bikim sa...

love the scarf!
so romantic
Rosa

bikim sa...

love the scarf!
so romantic
Rosa