lördag 9 januari 2010

Årets första nyheter!

I torsdags stod jag ute i växthuset och fotograferade årets första nyheter. Det var faktiskt riktigt skönt där inne, några grader varmare än ut, kändes det som. Jag slängde ut mina olivträd där i november och packade inte in dem särskilt väl (läs; inte alls) men de såg högst välmående ut... Skall bli spännande att ser hur de ser ut lite längre fram i vår...;)!!

Hur som helst, kameran gick varm och en hel del varor blev fotograferade och några ligger redan ute i nätbutiken.
Idag har vi en riktigt mysig och slapp dag, vi har just varit en tur nere i Trelleborg och fikat på Espresso House och fixat några ärenden, skönt att kunna stryka lite på den listan också!!

I morgon bär det över sundet för att titta på och beställa fler vårvaror!!

Hoppas ni också får en skön helg!
kram Therese

4 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej Therese!

Så roligt med en massa nyheter. Ska genast kika in i webbutiken igen!

När du ställer in olivträden för vintervila, vattnar du dem något då?

Kul att se en bild på dig också :)

Kram Viveka

Eva sa...

Espresso House fick besök av oss också, dock inte i Trelleborg utan i Burlöv.

Ska gå in och reka bland nyheterna och bestämma mig för vad jag ska handla så fort lönen kommer...

Kram Eva

Viola sa...

Hejsan, blåser ni bort där nere idag..här har vi äntligen fått lindring bara 6 minus...vi kan väl höras närmare..jag åker upp med ett gäng bloggare och kan vi inte luncha kan vi kanske byta ett par ord i a f, ha en fin söndag, kram

Jes/Vita villa vila sa...

Hej rara Therese,

Vilka fina bilder. Å jag blir full av vår-längtan :)

Önskar dig ett riktigt gott 2010!
Kram/Jes