lördag 2 januari 2010

Här är vi!!

Jag har varit synnerligen feg och har nu samlat en hel massa mod... Självklart för många andra men jag har valt att inte vara så synlig själv här på bloggen (och inte på hemsidan heller för den delen) men här kommer bilder på hela familjen, tagna i september förra året,
om än uppdelad på två bilder.
Bilden nedan har faktiskt Victor tagit på oss!!
Inlägget har också en mer praktisk, privat karaktär då min mamma via min moster i Vancouver, bad oss skicka lite uppdaterade bilder. Sist jag var över och besökte dem var 1986 och vi har haft något besökt då och då från enstaka kusiner.

So, Canada, here are some updated picturs from the Colstrup family over in Sweden!! The first picture is from our vacation in Spain in September and the last one is from the childrens cousin Elins wedding in September. Take care!

Lättare att lägga upp lite bilder här på bloggen åt dem så får ni övriga också ta del av dem..;)!!

Må så gott!
kram Therese

5 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men en sån söt ocvh fin familj ni är!!! Och Vancpuver, vilken stad, där har jag varit två somrar. Att ha en moster i Canada kan inte vara helt fel: ) God fortsättning på nya året Therese! Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Underbart roligt att få se dig och din fina familj!

Ha en skön söndag! Kram!

Bulldoft och trasmattor sa...

Det här var en fin blogg som jag ska fortsätta att läsa! :) Behöver lite extra inspiration nu som vi håller på att bygga hus från grunden och bestämma inredning. Mycket jobb där.

http://bulldoftochtrasmattor.blogspot.com

Eva sa...

Ni är så fina så och jag tycker det är jätteskoj att se foton på er!

kram Eva

Nilla sa...

Så roligt att få se foton på dig och din fina familj. Så modig har jag inte blivit ännu ;-)

Ha en härlig fortsättning på det nya året!

Kram Nilla