lördag 8 januari 2011

Nya varor!



Igår lyckades jag gräva fram vårt växthus, som tillika är min fotostudio, för att fotografera lite nya varor som kom i veckan. Har hittat en ny leverantör som det skall bli mycket spännande att jobba tillsammans med.



Änglar är en svaghet hos många av våra kunder och när jag hittar en sådan här liten goding och till väldigt bra pris , ja, då är det bara klippt...;)!



En del varor är mer "standardvaror" och bara sånt som det skall fyllas på med av i hyllorna. Fattigmanssilver är något som aldrig tycks gå ur tiden!!

Ha en riktigt skön helg - själv skall jag faktiskt vara ledig HELA helgen och känner mig nästa villrådig med så mycket tid...;)!
Kram Therese

2 kommentarer:

himlaverket sa...

Oj, den ängeln var ju helt bedårande...
Så roligt att förnya sig lite....
Kram ullamaria

Unknown sa...

Hej

Vad fina ljusstakarna är.
Måste lägga in en lite beställning,
så fort jag har kommit i ordning.

Kram