onsdag 26 mars 2008

Ny skål i köket!

Idag fick jag en ny skål! Fick och fick, jag TOG mig en ny skål ute på lagret. Jag har i och för sig ganska snygga degskålar från ILVA men denna kände jag helt klart att jag behövde så den fick flytta in till oss idag!

Sådana här små väskor kan jag bara inte motstå! Har en hel uppsättning som jag fått av min faster som hon släpat hem från Japan under 70-talet. Men visst kan det vara läge att få byta ut dem om de är sååå gamla - vintage-stämpel gäller nog inte längre här!
Sen har vi ju det här med förvaring... Lösningar som nedan går jag igång på. Var kan jag ställa denna??! Vågar nog inte plocka in mer just nu fast jag skall ju inte glömma växthuset, inredningen där går ju i vitt, hmmm...
Vi ses snart igen!
kram Therese

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå
Jag blev väldigt imponerad av din butik. Nu ligger länken på min blogg och den kommer snart in i min web-butik. Ha det gott. // Solan

Jenny Oak Fae sa...

Gillar verkligen skålen, och "förvaringen" längst ner...och väskorna är ju bara helt underbara, har aldrig sett något liknande! Jag är helt tokig i väskor ( ja även i skor, hattar, smycken, klänningar mm. ) jag funderar på att ta kort på allt det också till bloggen, typ en väska & ett par skor / dag ;)

Kram, Jenny

<3

Solsjö - Under en vind sa...

Mmmm...nya fina saker....vågar knappt titta in i butiken...fniss....

Ha en bra dag! Kram!

Anonym sa...

Åh, vilken snygg degskål. Vet du hur många liter den rymmer? *köpsugen*.

Förresten, var förbi hos dig i somras då vi campade i Trelleborg, men naturligtvis var det en dag som du hade stängt. Typiskt!
/Helena

Tidsmästarinnan sa...

åh vad fint. Jättekul att kika, jag säger som Under-en-vind-Sara, nu vågar man knappt kolla in vad du har i butiken... :-)
Kram!

Anonym sa...

Den skålen är en riktigt "vill ha" skål :))
Lena

Villa Hemma sa...

Jag hann aldrig att lägga vantarna på ngn skål :-O *håller tummarna att det kommer in fler*

kram