måndag 14 april 2008

Vår tallrikshylla

Jag har dammsugit Tradera och loppisar på fat i nysilver senaste tiden; planen var att sätta dem i tallrikshyllan och förpassa porslinet in i stora skåpet igen. Nöjd är jag i alla fall (Filippa har godkänt det också).

Ni som undrar över spegeln, den är klar. Det uppstod dock ett problem när Anders hängde upp den - skåpet under blev i ett trängande behov av vit färg. Det ingick liksom i min plan men min kära man var mäkta nöjd när han kom ut och konstaterade: "Du, det där skåpet behöver nog lite vit färg..." Nu är han stationerad i Göteborg några dagar framöver så fältet är fritt...;)!

Kram Therese

7 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Vad fint det blev med alla faten, får nog ta och kopiera din idé faktiskt...måste gå på loppis... snart! Har en hemsk abstinens..!

Kram, Jenny

<3

My White Cottage sa...

Fin tallrikshylla! Jag älskar silver fat, har ett antal jag också!

Kul att se hur er renovering fortlöper. Stich verkar vara av samma vakthundskaliber som vår Milli... *hihi* Men nu har vi ju Morris också och han är i alla fall lite bättre! :)

Många kramar Jenny

Sara sa...

Finfint blev det! Vilka "cliffhangers" du slänger ut hela tiden. Nu måste man ju kolla så att man inte missar spegel OCH skåp ;)

Krusidull sa...

Kul idè och fantastiskt fint blev det.
Kram
Krusidull

n o r d i n g å r d e n sa...

Såå vackert med hyllan och faten!!! Treadera är toppen!!! Pst, mer än njutbara tvålar; ) Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Vad fint det blev!!! Ska bli kul att se vad du hittar på då mannen är borta...fniss....

Ha det gott, kram!

Linneagården sa...

Hej!
Man kan ha många fina saker i en tallrikshylla, du har verkligen gjort snyggt i din.
Silverfat är så vackert.

Ha det gott /madelene