torsdag 26 mars 2009

Nyheter i långa banor

Just nu flyter det på med våra inleveranser till butiken. I höstas var de rena kaoset, allt skulle vara här i oktober. I vår skulle vi INTE ha det likadant! Våren är i och för sig mycket lättare att hantera i och med att det inte är så hysteriskt som det är till november och december. 

Hur som helst så var jag noga med att boka in leveransveckorna så att de skulle komma i ett jämt flöde. Så här långt funkar det, med något undantag!!
I går kom ett par pallar från Ib Laursen och den här nätklockan blev jag nästan förälskad i!! Man blir lite lätt luttrad över alla grejor man jämt blir presenterad för men denna, mmm, I like!

Ha en skön kväll!
kram Therese

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Oh så mycket fina saker!! Sista bilden har jag också blivit förälskad i...

~Livet i byn

Jenny Oak Fae sa...

Vackra ting HELT i min smak..!

: )

Ha en skön helg du också!

KRAM, Jenny

<3

Nilla sa...

Åh så fin nätklockan är. Och jag som just kvitterat ut ett paket, nu får jag beställa igen!
Kram Nilla

EN INREDOHOLIC sa...

Underbart vackra ting! Får snart tar en tur ner till dig!

Vi släckte oxå ner i lördags. HÄrligt när människor enas i någonting. Önskar dig en fin dag. Kram Jannice