torsdag 13 mars 2008

9 pallar med varor...!

Ja, dessa dagar har det varit en strid ström av lastbilar här kan jag säga!! Det är så vi har hållit andan när vi hört en lastbil svänga in på grusvägen, till att vi till slut tänkt; äh, vad tusan, varför inte en pall till??!! 9 pallar har det blivit, ganska mycket varor!! Lite gammla favoriter men mest nyheter, några har fått komma ut på nätet redan idag...

Nedan ser ni var ett av mina nya "silverfat" hamnade, som en fond ovan på lilla hyllan i köket! Gillar att skapa djup i hyllorna, även i butiken så klart, blir lite mer spännande då, tycker jag.


Nä, nu hinner jag inte mer just nu, har två pallar till att plocka in innan sängen kallar!

Ha en skön kväll!
kram Therese

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Nej nej nej...inte mer som jag måste köpa...fniss.....

Måste givetvis rusa in och kolla på nyheterna!

Passar på att önska dig en ny och skön helg, imorgon är den här igen! På lördag ska vi hämta dotterns nya tapet och på kvällen väntar schalger och mys!

Stor kram!

My White Cottage sa...

Vilken fin bild! Njuter av allt vackert att titta på... silverfatet blev jättefint där på hyllan!

9 pallar med nya grejer... ååå, vad sugen jag blir att åka ut till dig!

Ha en riktigt härlig helg!
Kramar Jenny

Tidsmästarinnan sa...

oj! då har du att göra med uppackningen... vad roligt. Jag kikar in i webbutiken och ser vad för spännande ni har fått.
Kram!

Tee of Vinnord Cottage sa...

For en koselig blogg du har her!!! Veldig moro å lese & se!!! Kommer tilbake!

Ha en trivelig helg!

Anonym sa...

Fina grejer och det ger verkligen djup att ställa ett fat så där
Haen bra helg
//Lena

Stina sa...

Du har det så fint du.
Kram:-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Så läckert i den fina hyllan! Trådhönan, växten och ljusstakarna, smakfullt! Snyggt med en bricka så där, så har jag med i min kökshylla också, jag älskar gamla fat! Mari.